کارشناسی ارشد محیط زیست

آزمون کارشناسی ارشد محیط زیست

کارشناسی ارشد محیط زیست

آزمون کارشناسی ارشد محیط زیست

دانلود کتاب شناخت محیط زیست(زمین سیاره زنده)

کتاب شناخت محیط زیست(زمین سیاره زنده)

تالیف : دانیل بوتکین و ادوارد کلر

ترجمه : مهندس عبدالحسین وهاب زاده



این کتاب یکی از منابع مهم کنکور کارشناسی ارشد محیط زیست هست که مربوط به درس شناخت و حمایت محیط زیست هست. امیدوارم بتونه کمکتون کنه و ...


دانلود کتاب


از اینجا


یا 


از اینجا


تمامی فایل ها با فرمت PDF و با کیفیت بالا هستند.


پسورد فایل ها :       www.arshad91.blogsky.com  


نظرات 13 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ

دمت گرم محسن فوق العاده ای

خواهش..
قابلی نداشت..
نوش جان..

پگاه یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://mohitezisteahvaz.blogfa.com

سلام،من هر چی پسورد رو می زنم،نا معتبره
نمی تونم دانلود کنم

شما نباید رمز رو copy کنید. شما با type از روی آدرس وبلاګ میتونید فایل ها رو دانلود کنید.

سلام جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ

ممنون
اما دو قسمت سوم و چهارم امکان دانلود نداره.

همه قسمت ها دانلود میشن

تست شد.

مژگان جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

درود بر شما محسن
سپاس از سایت خوبتون
اما قسمت 3 و 4 کتاب شناخت محیط زیست امکان دانلود نداره

دوست عزیز مشکل دانلود کتاب حل شد حالا با خیال راحت همشو دانلود کنین .... !!!

hh پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام دوست عزیز.میخوام واسه ارشد محیط زیست بخونم ولی متاسفانه منابع شناخت محیط زیست و ارزیابی رو ندارم..سرعت نت هم پایینه و نمیتونم دانلود کنم امکان داره به ایمیل بنده بفرستید؟ممنون میشم

سمیه امید زاده دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

کتاب زمین سیاره زنده

fatima. چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام، اولین بار بود سایت شمارو دیدم خوب بود ممنون از لطف شما، من رشته جامعه شناسی میخونم درمورد تاثیر عوامل انسانی بر رودخانه ها می تونید مقاله یا کتابی بهم معرفی کنید، ممنون میشم از لطف شما

z یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام من هرچه پسورد میزنم فایل باز نمیشه راهنمایی کنید لطفا

لینک خراب شده بازبینی می شه

رضا پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام رفیق خوبی؟این کتابو دانلود کردم ولی فصل 6 رو نداره فصل 10 هم آخرش و فصل 11 هم اولش ناقصه.چرا؟

لینک ها خراب شدن_ باز بینی می شن .

مائده چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:03 ب.ظ

عالی بود
مرسی

سانی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1395 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام .من قادر به دانلود کتاب نیستم .خواهش میکنم ان را به ایمیل من بفرستید ممنونم:

مریم شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام. وقت بخیر. جزوه برای ارشد محیط زیست دارید؟

دکتر فجری یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:35 ق.ظ

چگونه میتوان کتاب را خرید

هم میتونید در تهران به خیابان انقالاب مراجعه کنید و هم فروشگاه های آنلاین هستند که میتونید خرید آنلاین داشته باشید . توی نت جستجو بزنید فروشگاه و کتاب رو پیدا می کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد