کارشناسی ارشد محیط زیست

آزمون کارشناسی ارشد محیط زیست

کارشناسی ارشد محیط زیست

آزمون کارشناسی ارشد محیط زیست

معاوضه جزوه

جزوه  پرنده دکتر کابلی

و

جزوه ارزیابی دکتر مخدوم 

با

جزوه های آلودگی غفاری و بیولوژِی علیزاده


معاوضه می شود.....

هر کس مایله با ایمیل یا در نظرات بگه .....
نظرات 3 + ارسال نظر
عقیل شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ http://gandoo.mihanblog.com

سلام دوست عزیز من مایل هستم جزوه هایی که گفتید را داشته باشم با چه جزوه هایی می خوای تعویض کنی یا شرایط دیگری دارید ممنون میشم اطلاع بدید

shiva دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام ،خسته نباشید،شما جزوه های معتبر برای کنکور ارشد محیط زیست رو دارین ؟ مثلا دانشکاه تهران ،میخوام ارشد بدم ولی نمیدونم جی بخونم ،کتابها هم خیلی زیادن،ممنون میشم کمکم کنید

مریم شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام خسته نباشید.
من میخوام ارشد محیط زیست بدم ولی حجم کتاب ها خیلی زیاد است می خواهم کسی هست من را راهنمایی کنه که جزوه از دانشگاه های معنبر مثل دانشگاه تهران را چطوری دریافت کنم و بخونم.
ممنون میشم کمک کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد