کارشناسی ارشد محیط زیست

آزمون کارشناسی ارشد محیط زیست

کارشناسی ارشد محیط زیست

آزمون کارشناسی ارشد محیط زیست

شروع آزمون کارشناسی ارشد سال 93

بالاخره آخر بهمن هم اومد و بازهم آزمون کارشناسی ارشد. احتمالا بچه های محیط زیست روز جمعه 25 بهمن آزمون شون برگزار میشه و همه اونایی که تلاش کردن و نکردن میرن پای یه رقابت نفس گیر و...  .


من به شخصه امیدوارم همه عزیزان که جمعه آزمون دارن موفق باشن و مزد ماه ها و شاید سال ها تلاش شون رو بگیرن و خوشحال و خندون جلسه رو ترک کنن.


دوستان عزیز اگه مایل بودن در صفحه نظرات همین پست بیان و نحوه سوالات، راضی بودن یا نبودن، و کلا در مورد آزمون، نظرات و حرفای خودشون رو در مورد آزمون 93 بیان کنن.



به امید موفقیت و پیروزی همه دوستان عزیز

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام
من امسال شرکت کردم.به نظرم سوالا به نسبت از سالای پیش سختتر بود مخصوصا اکولوژیش
ولی بیولوژی آسون بود.2تا از پسیجای زبانشم تکراریه سال 92 بود.
با اینکه همیشه شناخت آسون بود اما امسال شناختم چنتا سوال مفهومی داشت.
امیوارم واسه تهران رتبه بیارم

ایشالا تهرانو قبول شید
مرسی که کامنت گذاشتید... .

masoud جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام.من هم شرکت کردم اما فک نکنم قبول شم.
به نظرتون با این درصدهایی که من زدم شانس قبولی دارم.شناخت:40 ارزیابی:40 اکولوژی 20 بیولوزی 30 الودگی:30 زبان هم:2-

سلام
1-شناخت: شناخت تون رو پایین زدید. شناخت درسی هست که اکثرا می خونن و چون ظریب 3 هست اکثرا براش وقت بیشتری میذارن و این پوینت منفی هست برا شما
2-ارزیابی 40 درصد نسبتا خوبه هر کسی نمی تونه ارزیابی رو 40 و بالاتر بزنه البته هستن کسایی که تا 85 درصد هم زدن (خودم سراغ دارم)
3-اکولوژی: اکولوژی امسال ظاهرا خیلی سخت بوده و این 20 خیلی بده و منو ناامید کرد
4-بیولوژِی هم همینطور بیولوژی رو کسی که خونده باشه راحت 40 تا 50 میزنه
5-الودگی: خیلی بد 6-زبانم که هیچ
نمیخوام نا امیدتون کنم اما به نظر من شما روزانه رو که قطعا نمیارید و توی شبانه ها شاید شانس کمی داشته باشد و پیام نور به نظر من حتما قبول می شید
با همه این تفاسیر درصد های شما نسبت به دیگران سنجیده می شه و باید دید رقیبان شما تو چه حدی بودن
یه نکته مهم دیگه اینکه باید دید امسال چقدر به ظرفیت ها اضافه می شه و شاید دانشگاه های دیگه ای هم بیارن.
در پایان باید بگم تا لحظه آخر امید داشته باشید و به خدا توکل کنید و اگه تلاش کرده باشید مزد تلاش هاتون رو قطعا خواهید گرفت.
من ارزوی موفقیت و پیروزی براتون دارم.
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد