کارشناسی ارشد محیط زیست

آزمون کارشناسی ارشد محیط زیست

کارشناسی ارشد محیط زیست

آزمون کارشناسی ارشد محیط زیست

کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی-محیط زیست+دانلود

دانلود کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی-محیط زیست 1317


بالاخره کلید اولیه سوالات آزمون کارشناسی ارشد سال 93 منتشر شد.


کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی منابع طبیعی-محیط زیست با کد 1317 



در این پست کلید سوالات در فایل word آورده شده است.


دانلود فایل کلید آزمون در ادامه مطلب...


توضیح: گزینه صحیح (کلید) اولیه توسط سازمان سنجش منتشر شده است.


دانلود دفترچه سوالات آزمون از اینجا  

دانلود فایل کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی-محیط زیست 1317




نوع فایل : word

حجم فایل : 15 Kb


دانلود دفترچه سوالات آزمون از اینجا



دانلود کلید اولیه

نظرات 4 + ارسال نظر
حجت پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ب.ظ

مرسی از لطفتون

امیر چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:37 ب.ظ http://amirshahsavar.blogfa.com

سلام خسته نباشید من که استفاده کردم امیدوارم روز به روز پربارتر بشه

سلام. بسیار خوشحالم که تونستم کمکتون کنم. امیدوارم توی زندگی تون موفق باشید .

ابوالقاسم کریمی کاخکی جمعه 24 دی‌ماه سال 1395 ساعت 10:35 ق.ظ

بنده یه روز کامل پیگیر دانلود پاسخ و کلید سوالات ارشد 93 رشته محیط زیست بودم موفق نشدم. به همین دلیل در نظر سجی محتوا نمره ضعیف دادم . موفق باشید

ابوالقاسم کریمی کاحکی جمعه 24 دی‌ماه سال 1395 ساعت 10:48 ق.ظ

با سلام ، بنده از اعلام نظر قبلی خودم عذر خواهی میکنم و توانستم کلید واژه سوالات ارشد 93 محیط زیست خودم رو دانلو د کنم ولی به سختی. لطفا شیوه دسترسی ها را آسان تر فرمایید . با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد